LAJV-illustrationerna Del 3: Blyertsgrund bild 2

17/03-11

God afton gott folk!
Som jag tidigare klargjort kommer "Orch-bilden"(som innehåller en orch, kapull o dagalusch) bli den svåraste av de alla! xD
För att underlätta för mig själv så håller jag på med flera bilder samtidigt, vid sidan av "orch-bilden"(som tex den mä trollet, knytten o vätten som för övrigt snart ä klar!) så jag med jämna mellanrum kan pausa från den! xD

Orch, kapull o dagalusch
(ja ä alltför medveten om bildens SKITKVALITÉ för ja va tvungen att fota den för vår skanner ä DUM I HUVET! Så även om bilden ser ut som att den ä målad på typ en gul karton som brunnit nere i kanten så ä dä ett helt vanligt vitt papper XD)

Bilden ä i det närmaste tillräckligt klar för att få konturer
men innan ja sätter igång med detta vill ja som tidigare ha ett godkännande av Johanna o Leo(de ä två om boken illustrationerna ska va i) för ja litar inte riktigt på mitt eget omdöme gällande dessa Lajv-varelser xD

//F0NFE

Kommentarer
Postat av: johanna

Det ser bra ut :) enda är att orchen behöver lite mer rustning på sig :) Du kan rita dit tex ett djurskelett ( huvud) elelr något likandne på hjälmen och typ grövre "lager på lager" bröstskydd elelr liknande :) jag skickar mer bilder på face för inspiration^^ Kapullen och dagaluschen satte du perfekt :)

2011-03-20 @ 14:17:34
Postat av: Fonfe

oki, asså ja kan nog inte lägga till ngt på övre delen av hjälmen tyvärr för pappret tar slut typ ngra millimeter ovanför tyvärr... men ja kan kolla om ja kan fixa nåt annat på huvet.

orchen har redan en stor bröstplatta i metall(men ja fattar om dä ä svårt att se för vår kamera ä inte den bästa xD)men ja ska se över den övriga rustningen o se om ja kan lägga till nåt^^

2011-03-20 @ 19:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0