LAJV-illustrationerna>> DONE! DONE! DONE!

27/04-11

ÄNTLIGEN ÄR DE KLARA!!! FINALLY!!!! >.> Men stolt är jag allt över att jag lyckades ta mig an en sån stor utmaning! xD
Bara för att jag är ego lägger jag upp de färdiga bilderna på parad här under X3


Knytt, Vätte och Troll
 FÄRDIG Lajv-illustration


Kapull, Dagalusch och Orch
KLAR orch, kapull och dagalusch


Skogsrå och Älvor
klar


Mörkeralver och Drower
KLar


Högalver och Skogsalver
KLAR


Människor
KLAR



Alldeles i början av projektet pratade Johanna och jag om att jag om jag hann eventuellt skulle göra en läger-bild och lite andra småbilder som kan läggas in lite här och var och de där småbilderna lät väldigt kul att göra och jag hade gärna gjort det om jag haft mer tid men eftersom detta egentligen helst skulle vara klart förra veckan kommer det nog tyvärr inte hinnas med=/
Däremot har jag faktiskt börjat på denna lägerbild. Eftersom det är mycket skog på bilden och inga konstiga orcher mm i skumme kläder så är jag ganska säker på att den kommer gå ganska fort att göra klart men jag har för tillfället problem med det nedra tältet! >.< men men, det löser sig väl det med hoppas jag xD

Men nu ä jag så trött på att blogga så nu ä det FINITO för ikväll!!

Tack och godnatt!<3

//F0NFE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0