F0NFE ENTERS THE BUILDING!!!

28/9-10 OKEY GUYS, NU Ä DÄ NYA TIDER!!

Art by F0NFE

Sedan en tid tillbaka har jag börjat fundera över att skaffa en blogg att lägga upp all min konst i! Men jag hade lite beslutsångest över huruvida jag ska fortsätta på denna blogg(som från början bara var till för att föra loggbok i över mitt projektarbete i trean) eller skaffa en ny. hmmmm.......?

Grejen mä bloggen som skulle innehålla min konst var just att den ENDAST skulle innehålla MINA original! Mitt projektarbete gällde Disney's klassiker(som definitivt inte ä skapade av mig! Tyvärr xD) och därför va dä svårt att bestämma om jag skulle börja om på ny kula elr inte.

Men men, jag beslöt(med hjälp av lite råd från en kompis) att helt enkelt bara fortsätta på denna blogg som jag redan har^^



Så jag hoppas det räcker mä att säga att ALLA inläggen mellan AUGUSTI 2009 TILL MAJ 2010 är LOGGBOK över mitt PROJEKTARBETE som va en utställning vars syfte var att att folk skulle uppmärksamma och uppskatta Disneys tecknade klassiker mer!
, men ja kommer säkert sväva iväg o snacka o reflektera om lite annat också för (som mina kompisar redan vet) är ja VÄRDELÖS på att fatta mig kort o inte glida in på andra saker, men dä må så vara! xD

Förhoppningsvis kommer jag åtminståne för dä MESTA prata om konst, min syn på denna, hur jag utvecklats i mitt skapande OSV OSV...... xD asså dä låter inte så jättespännande när ja skriver dä såhär men ja kan i alla fall LOVA att dä kommer bli MYCKET BILDER o jag ska FÖRSÖKA att inte bli för långrandig(som jag redan blivit nu märker ja så ja måste nog sluta skriva nu innan alla somnar! XDXDXDXDXD)

Jag beder er alla godnatt!<3

//F0NFE



Från och mä NU kommer bloggen främst innehålla MINA VERK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0