& va ä detta för djur då?

1/10-10

Som jag tidigare nämnde så älskar jag att jobba mä fantasy, och speciellt att komma på egna varelser(vem gör inte dä? xD) så här ä en av dessa!

Denna bild ä precis som de föregående från år 2007! (Egentligen hade jag inget mer på datorn från dä året men jag bläddrade igenom ett skissblock från dä året och hittade ytterligare ett par bilder som jag kände att jag nog faktiskt vill lägga upp!^^)

         stort djur typ

Jag har faktiskt INGEN aning om vart jag fick inspirationen till den här prylen! xD Skäms på mig! Jag brukar komma ihåg sånt ganska bra angående åtminståne färdiga bilder, men asså ja har fan typ INGET minne av va som hände i mitt huve elr min omgivning när denna gjordes! xD
Jag kommer ihåg att jag större delen av tiden jag jobbade på den, satt i vardagsrummet(som jag gör mä större delen av mina bilder! xD) men dä ä allt! XDXDXD

På senare tid har jag dock funderat över att försöka utveckla honom/henne lite mer o kanske hitta på nån slags historia elr nåt men just nu håller jag på mä lite andra projekt så denna får nog ligga på is tills vidare!

//F0NFE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0