OVÄXLING FÖRNÖJER<3<3

5/10-10
Något jag nog glömt nämna
ä att jag INTE BARA MÅLAR O RITAR! Efter att jag började estet(men även innan) blev jag intresserad av många fler områden inom konst än bara måleri!
Annat kreativt jag sysslar mä ä:

  • Syr egna kläder(gjorde främst detta i nian men även lite grann under gymnasiet. Nu har dä varit en paus på den fronten men jag planerar att ta upp dä igen så fort jag fpr någon inkomst eftersom tyg är dyrt o jag måste spara på dä lilla ja har just nu) 
  • Gör egna armband och halsband
  • Gör huvudaccessoarer(främst små hattar som ä fästa på diadem men även andra accessoarer som rosetter och headresses)
  • Gör skulpturer i olika material(har jobbat mä bland annat lera, gips och ståltråd, men även på denna front har dä fått bli en paus men främst av anledning till att mitt rum ä så pass litet att jag inte har plats för fler "saker som bara står")
  • Sen har jag även börjat införliva min kreativitet i inpackning av presenter! Varför bara ge bort ett innehåll när man kan pimpa hela paketet? xD
  • Jag anser också att utöva konst o kreativitet lämpar sig UTMÄRKT när man klär o sminkar sig! Man kan vara HUR KREATIV som helst och bara man själv sätter gränserna! Ännu roligare ä förstås om man också gjort kläderna själv!(fast dä ä sällan ja har mina egengjorda kläder nuförtiden tyvärr =/ )

            balklänning rygg

Till Studentbalen designade och sydde jag min balklänning(+ accessoarer) själv!^^

Jag kommer att lägga upp en massa bilder o prata mer om alla dessa bitar mer utförligt var för sig men ja kom ba på att jag borde nämna detta eftersom jag hittills bara lagt upp bilder som kanske i längden kan bli lite långtråkigt att titta på även om dä ä olika motiv!
Nä, variation ä nog trevligast!

//F0NFE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0