Tråkigt, men sant^^''

11/10-10

Något som ä lite synd mä allt jag ritar ä att dä ä inte ens hälften som faktiskt blir klart!

Denna bild är ett exempel på detta, dock ä skillnaden mä denna jämfört mä de flesta bilder att jag fortfarande ä SKITNÖJD mä den!!(Åtminståne dä som ä gjort hittills) De flesta bilder som inte blir klara blir inte dä av anledningen att jag helt enkelt tröttnar på dem, eller så är dä ngt som blir fult eller misslyckat som inte går att fixa till(om jag tex redan fyllt i mä bläck) osv. men inte denna!


             fantasy ofärdig
       

Den påbörjades typ hösten 2008 elr nåt.
Anledningen till att jag inte gjorde klart den var att när jag väl börjat färglägga kentauren(detta va efter att jag scannade in den) så blev dä inte så bra som jag tänkt mig elr så blev färgen fel, jag kommer inte riktigt ihåg men jag bläv irriterad o så fortsatte jag heöt enkelt inte på den.
(Dock har jag funderat på att fortsätta ngn gång i den närmre framtiden, men så tänker man om så mkt så dä får tiden utvisa om jag verkligen gör dä elr ej^^'')


//F0NFE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0