STÅLTRÅD- BAJS ELR NAJS..??

10/10-10 (haha ägbart datum! XDXDXD)

ALDRIG KUNDE JAG VÄL TRO ATT DEN UPPGIFT INOM FORM JAG HATAT MEST AV ALLT EVER SKULLE LEDA TILL ETT STORT INTRESSE!!  XDXDXDXD

Den enda uppgiften vi hade mä Sofie(som vikarierade för min ordinare bild-o formlärare) som jag på allvar AVSKYDDE och bara totalt ville AVSÄGA mig för EVIGT va: STÅLTRÅDSANSIKTENA!!

Uppgiften va att klippa ut delar av ansikten mm från olika tidningar o göra ett nytt ansikte o när vi va klara mä dä fick vi reda på att vi skulle göra ansiktet i STÅLTRÅD!! KILL ME!! XDXDXD Jag hade gjort fett mä detaljer på min för ja trodde dä va klart när vi klistrat ihop den!
Äh, fy faan alltså, ja tror inte dä va NÅN som svor, klagade, gnällde o beklagade sig så mkt över denna uppgift som stackars Fonfe! xD



DOCK, HÖR O HÄPNA!! Gissa vem som inte mer än en vecka senare satt o började knåpa ihop en ny ståltrådsskulptur! xD Jag vet inte varför riktigt för ja HATADE sriöst den där uppgiften, men ja bläv väl inspirerad att göra va jag ansåg va mycket ballare grejer än dä där jäkla ansiktet! xD

(Dock kan ja berätta att Sofie faktiskt KÖPTE våra ansikten för 300:- xD, najsnajs, o en av hennes kompisar tyckte så mkt om de att hon började GRÅTA när hon såg dem! så gulligt! xD)

Så denna uppgift som jag hatade så innerligt ledde faktiskt
till att jag blev inspirerad till att göra min första "HJORTKENTAUR"(va fan heter en "kentaur" som ä hälften människa o hjort?? xD)!
Jag gjorde senare även bilder på den här varelsen men dä dröjer ytterligare några inlägg innan de kommer upp i bloggen^^
ståltråd ståltråd
Egentligen ä den inte 100% klar, för öronen består typ av två trådar men ja orkar seriöst inte! xD
O så måste ja tillägga att på växten den håller i så sitter dä en blomma, o själva blomman ä faktiskt gjort av en tjej som gick i klassen. Hon ville bara testa på o göra ngt fint o dä bläv bra o så fick ja den^^ o så passade den
till skulpturen^^

Jag är fortfarande ganska nöjd faktiskt^^ dä dåliga ä bara att dessa skulpturer tar en sån jäkla plats för de måste stå så fritt eftersom dä ä en massa ståltrådsändar som sticker ut här o var så fastnar o river sig allt på dem hela tiden så ja har bara gjort typ fyra olika, o mer har ja inte plats för! xD
Om någon vill köpa en så kan ja ju göra fler, men i mitt rum får dä inte plats! xD

//F0NFE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0