"ROYAL Ylwa"

15/10-10

Dä ä inte förrän senaste två åren ungefär som jag faktiskt börjat
ge bort grejer jag själv GJORT i present! Jag fattar inte vaffö ja inte börjat mä dä tidigare =/ Förmodligen för att jag inte tyckt mina verk va tillräckligt bra för att ges bort ^^''
Men dä ä så sjukt praktiskt! Visst dä tar ju tid o arbete, men dä ä billigare(oftast), blir mer personligt och man har verkligen visat att man bryr sig genom att lägga ner tid på presenten o ansträngt sig!

En av de första personerna jag gjorde en grej till va Ylwa<3 Att dä överhuvudtaget bläv så va nog för att jag kom på en idé som passade henne så himla bra! XDXDXD



När vi nyligen träffats o fortfarande lärde känna varann förbluffades jag gång på gång över
hur självgod en människa kan va på en skala!
Men efter ett tag lärde jag mig att dä ä faktiskt okej att älska o vara stolt över sig själv, o man blir inte mindre omtyckt för dä, o dä va en mycket betydelsefull lärdom för mig som har hjälpt mig att bli den ja ä idag o ja tror inte jag skulle haft lika starkt självförtroende idag om dä inte varit för denna grymma människa!<3

                        ylwa present

Så till hennes 16-årsdag gjorde jag en tavla mä henne i chibi-form mä texten "ROYAL" ovanför o nedanför ett roligt citat hon sa en gång(ja kommer inte ihåg om hon sett dä på en film elr om hon kom på dä själv) som lyder"En  egoist är en person som bryr sig mer om sig själv än om mig", vilket passade henne utmärkt! XDXDXD
O så fick hon ha en stor o cool kungamantel o kungakrona för hon gillar historia o gamla kungar o sånt^^
O för att lägga en sista "touch" på tavlan satte ja spets runtom^^

//F0NFE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0