PRICKAR! .o¨¨..O:o.o¨::.oo.

11/10-10

Jag har märkt att jag inte lyckats så bra
att uttrycka mig sådär lagom kortfattat som jag sagt xD Men dä ä svårt när dä typ alltid finns MASSOR man vill säga! XDXD
Men men, NU ska dä blir kort(för ja vill ba ha upp allt gammalt så jag kan få lägga upp de nya grejerna! XDXDXD)

I en uppgift i slutet av ettan hade vi "Prick-Tema". Jag var inte speciellt inspirerad, men denna gjorde jag i alla fall:

       prickar

Jag gjorde Stenbocken. Resultatet bläv väl okej, men dä känns som att jag gjorde bilden bara för att liksom, den har ingen SJÄL xD Ber om ursäkt för den taskiga kvalitén men ja orkade inte ta ur den ur ramen o scanna xD

Men nu ska ja gå på en inspirerande promenad o träffa Hannah<3

//F0NFE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0