FABULOUS!! "It Makes No Sense, But It Works"

12/10-10

Nu kommer en av mina ABSOLUTA FAVORITBILDER jag gjort!! Trots att dä va över två år sen den gjordes så tycker jag fortfarande så SJUKT mycket om den!

Jag tror dä ä för att den ä så otroligt annorlunda mot vad jag tidigare gjort, både stilen och "budskapet" som faktiskt inte finns!

Ända sen jag va väldigt ung så har jag gjort väldigt många bilder som jag ville att de skulle ha någon "djup" mening(nu garvar man ju åt flera av de där "djupa" innebörderna man hittade på när man va liksom tolv år, men då tyckte jag säkert jag var väldigt djuptänkande! XD)!
Till sist va dä nog liksom min "huvudgrej", jag ville att ALLT i bilden skulle ha någon betydelse och symbolisera någonting och dä va kanske där någonstans som jag tröttnade på det här djuptänkandet.

Så en sommardag bestämde jag mig helt enkelt för att göra en bild som BARA va rolig att göra! Den skulle inte ha någon djup mening eller historia utan den blev som en revolt mot mig själv och mitt sätt att tänka kring bilder och konst!

               no sense

Även Fonfe själv fick vara med på denna bild, även om han inte är lika framträdande som de övriga objekten!^^

Nä, denna typ av bild borde jag faktiskt göra flera av! Inte angående att den inte har någon direkt mening, dä gör jag lite av och till, utan nu pratar jag om själva stilen! Den ser liksom lite lekfull och "barnslig" ut på något vis och dä va väldigt kul att måla i den stilen måste jag säga!^^

//F0NFE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0