Jobbig period

23/3-10 För drygt en månad sedan hade nästan all den energin jag haft under och efter jullovet tagit slut. Jag var oerhört trött, både fysiskt och psykiskt. Stressen över projektet har gjort att jag ofta får svårt att sova, vilket bidrar till den ständiga tröttheten.
Dock efter att jag sett Tim Burton´s Alice in Wonderland fick jag ny energi och ryckte upp mig och fortsatte jobba för allt vad jag hann.
Jag har hunnit mycket och har jämförelsevis inte jättemycket kvar när det gäller arbetet med själva klassikerna. Sånt som känns jobbigast som jag ännu inte fixat är ordförklaringsdelen, fotona på mig i Alice-utstyrsel som ska vara på reklambladen och en massa småsaker som till exempel vart jag ska få tag på en massa spik och häftstift till att sätta upp allt med, hur jag ska fixa in musiken i utställningen, hur jag ska få allt till skolan på ett smidigt sätt osv.
Dock under senaste veckan har min energi åter börjat tryta. Det känns som om jag helt och hållet går på reserver och jag längtar just nu bara efter att allt ska vara över för jag känner att jag har väldigt svårt att hålla modet och energin uppe, så man har väl mått bättre så att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0