Brev till Anders Öjebo

31/3-10 Som jag i början av projektet nämnde så skulle jag eventuellt försöka kontakta Anders Öjebo i hopp om att få göra en intervju med honom angående röstskådespeleri. Jag hade tänkt att göra detta i början av hösten... uppenbarligen blev det väl inte riktigt så.. ^^'
Jag skjöt upp det vecka för vecka och runt jul så började jag bli tveksam till om jag ens skulle göra det. Jag hade redan så mycket att göra och jag visste att brevet (jag hade ingen mailadress till honom) skulle ta lång tid att göra eftersom man ville inte bara skicka iväg något hastigt nerskrivet i förbifarten liksom. Dessutom är min handstil ungefär lika läslig som goddag yxskaft så bara att renskriva det skulle ta väldigt lång tid(jag KAN faktiskt skriva så det går att läsa men det tar sjukt lång tid och jag får kramp i handen efter typ en mening).
För drygt en vecka sedan så bestämde jag mig i alla fall för att skriva och skicka brevet endå. Det känns nog som om det egentligen var lite sent påtänkt (han måste ju få tid på sig att svara också, men nu har han inte så mycket tid på sig eftersom jag skickade det så sent och risken är nog att han inte bryr sig om att svara alls då eftersom det blir för kort varsel) men bättre sent 'n aldrig. Utställningen är förmodligen den bästa anledningen jag kommer att få för att kontakta honom och jag vet atyt jag skulle ångra det i efterhand om jag inte tog chansen.

Här är en bild på brevets framsida(dock har jag suddat ut stora delar av texten för jag känner att det är lite för personligt för att läggas ut på en offentlig blogg liksom).

AÖ brev

Här är brevets baksida

AÖ brev
På mitten av kuvertets ena sida (den sidan man stänger) så ritade jag en liten siluett av Peter Pan.
AÖ brev


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0