Jullovet

Under jullovet jobbade jag stenhårt för att komma ikapp min tidsplan. Jag kom inte ikapp (men det räknade jga inte med) men jag fick mycket gjort.

Jag:
-skrev ner de svenska rösterna till alla klassiker
- ... och började renskriva dessa
- tog fakta från: Mulan, Basil Mus, Oliver och gänget och Micke och Molle
- gjorde klart tavla nummer 11
-påbörjade och avslutade även tavla nummer 12
- påbörjade tavla nummer 13 (som jag redan nu vet kommer bli ett helsike att göra på grund av alla detaljer)

Jag skrev dock ingenting i bloggen under lovet. Att jag inte gjorde det var ett medvetet val eftersom det är (enligt mig) den enklaste delen av arbetet och därför kändes det smartare att spara den till när skolan börjat eftersom man då också får läxor och prov att ta itu med. Därför valde jag att helt fokusera på det tyngre arbetet med fakta och bilder under lovet när jag hade tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0