Vattenfärg!<3

7/12-10

Jag liksom "återupptäckte" vattenfärg under mina år på estet! Det är så enkelt o går snabbt att plocka fram o ta bort!
Jag målar gärna med vattenfärg när jag känner att ja vill
måla nåt enkelt och inte bry mig så jättemycket om resultatet, och jag tror det är viktigt att göra det med jämna mellanrum(dock har ja inte varit så duktig på dä på sista tiden ^^'')  för annars får man lätt alldeles för höga krav på sig själv(som jag xD) om man bara riktar in sig på superseriösa bilder som (enligt en själv) "MÅSTE" bli perfekta för annars suger man typ! 
Så att då o då bara kladda lite o bara leka med färgen kan ja verkligen rekommendera!

Vattenfärg

Den här bilden gjorde ja en kväll när ja va ensam hemma(familjen va på landet)!
Den ä i vattenfärg och trots att den
ä rätt simpel så ä ja riktig nöjd^^ Jag älskar kjoldelen på klänningen!
Jag älskar att rita och måla den här karaktären, men tyvärr har hon varken nån ordentlig historia elr personlighet så hon är har blivit ett av mina projekt som ligger på is så att säga^^

//F0NFE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0