Städning i Disney-hyllan

I början av lovet passade jag också på att städa och göra om lite i min Disneyhylla, något som sker med jämna mellanrum eftersom den ständigt växer.
Såhär såg det ut innan städningeninnan
Det första jag fick göra blev ju att (försiktigt!!) ta ut och damma alla saker som jag sedan placerade på min säng som står bredvid hyllan.
 städning pågår Under tiden fick hyllan stå tom och när jag försäkrat mig om att alla sakerna stod stadigt på sängen så dammade jag även hyllan som, utom på dammet, såg väldigt tom ut.
tom hylla När jag dammat klart så var det bara att placera ut alla saker igen fast på ett annat vis för att få plats med så mycket som möjligt.
Dock kommer jag troligtvis få göra om det övre hyllplanet väldigt snart eftersom DVD:erna precis gick att pressa in bredvid böckerna och jag kommer snart köpa fler (Oliver och Gänget som kom ut i somras och Aladdin och Fantasia som kommer i slutet av vintern. Även en ny utgåva av Dumbo kommer komma, men eftersom jag redan har den tidigare utgåvan kommer jag troligtvis inte köpa den)
Såhär blev resultatet

städat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0