Bilderna 7 och 8!

19/12-09
Jag ligger efter i min tidsplan sen länge. De delar av arbetet som tar längst tid är de avmålade tavlorna. För ett tag sedan beslutade jag mig för att räkna in två tidigare gjorda tavlor till de sjutton som ska målas, som ytterligare ett sätt att spara tid. De är helt avmålade precis som det ska vara men de gjordes så pass lång tid inna projektets officiella början att jag inte tänkte på dom.
Information(med bild) om de två bilderna är redan skriven i bloggen, under titlarna: "Allmänna bilder" och "Bambi bilder".
Bild nummer 7 föreställer Bambi och Faline i scenen "I bring you a song/ I'm looking for romance".
Bild nummer 8 föreställer Bambis Mamma i den scenen då hon varnar Bambi för att rusa ut på ängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0